paytm first free membership update

paytm first free membership update

146°
Large peace symbol
Deal Subedar
63
2074
23

My all 3 order is cancelled now; refunded for 1 ; others are in process

22 Comments  |  
12 Dimers
Cropped2899176046513634867
Analyst
248
9266
99

Mine all cancelled… Refund initiated

Missing
Deal Cadet
13
788
13

Free membership rolleyes How?

Cropped1937456041
Deal Subedar
170
1057
17

Mine too all cancelled, refund adjusted to Paytm postpaid. No update about First Membership.

Large peace symbol
Deal Subedar
63
2074
23

Please HELP!
got refund massage from paytm on 28/06 but didn’t get any in my bank statement/SMS alerts.
status showing Your money refunded to your bank debit card _ contact your bank for more details

Please help me for further actions

Large peace symbol
Deal Subedar
63
2074
23
BARCODE wrote:

Please HELP!
got refund massage from paytm on 28/06 but didn’t get any in my bank statement/SMS alerts.
status showing Your money refunded to your bank debit card _ contact your bank for more details

Please help me for further actions

@stardeals @A2Zdeals @_Munna_michael_ @suplex_city

Large peace symbol
Deal Subedar
63
2074
23
Expand
A2Zdeals wrote:

Wait for today
Holiday over weekend might have delayed

Still if unfortunately, I didn’t get any response by eod then I have to contact paytm or bank directly. the bank is BOB; so both of the ways are very poor in cc pensive

Missing
Deal Subedar
70
1127
55

Still my orders not cancelled which was placed on 20th.

Cropped2899176046513634867
Analyst
248
9266
99

Bro contact on Twitter with order id

Large peace symbol
Deal Subedar
63
2074
23
Stardeals wrote:

Bro contact on Twitter with order id

Got this massage now in twitter DM :

Hi, we have refunded your money to your source account. Your bank will credit money post its internal process. Paytm has completed its service and has no further role.

Please suggest what to do now.
(bank is BOB,debitcard was rupay)
Cc. A2Zdeals suplex_city

Cropped8143075325624108843
Deal Lieutenant
655
3104
50
Expand
BARCODE wrote:

Got this massage now in twitter DM :

Hi, we have refunded your money to your source account. Your bank will credit money post its internal process. Paytm has completed its service and has no further role.

Please suggest what to do now.
(bank is BOB,debitcard was rupay)
Cc. A2Zdeals suplex_city

For refund takes 6 days from initiating the refund .

Cropped2899176046513634867
Analyst
248
9266
99
Expand
BARCODE wrote:

Got this massage now in twitter DM :

Hi, we have refunded your money to your source account. Your bank will credit money post its internal process. Paytm has completed its service and has no further role.

Please suggest what to do now.
(bank is BOB,debitcard was rupay)
Cc. A2Zdeals suplex_city

I checked my statement where Refund is credited so check ur bank statement again

Missing
Deal Subedar
949
1658
22
Expand
BARCODE wrote:

Got this massage now in twitter DM :

Hi, we have refunded your money to your source account. Your bank will credit money post its internal process. Paytm has completed its service and has no further role.

Please suggest what to do now.
(bank is BOB,debitcard was rupay)
Cc. A2Zdeals suplex_city

Ask for refund request number, if they provided, that means they refunded your amount. 7 days later contact your bank .

Missing
Deal Cadet
50
108
0

Anyone got “paytm first free membership”??

Sandy   copy   copy %282%29
Deal Newbie
51
20
1

no one got.. except who posted… me too didnt get

Large peace symbol
Deal Subedar
63
2074
23
Expand
venu wrote:

Ask for refund request number, if they provided, that means they refunded your amount. 7 days later contact your bank .

received ARN number from paytm and it’s now more than 7 days and didn’t reflect in the statement.
Collected complaint link from bob and there are some options; please tell which will right option choose

https://cdn0.desidime.com/attachments/photos/574181/original/SAVE_20190708_122545.jpg?1562568955
Also please suggest if i have to visit bank branch ..

Cc .
@A2Zdeals, @Stardeals

 

Missing
Deal Subedar
949
1658
22
Expand
BARCODE wrote:

received ARN number from paytm and it’s now more than 7 days and didn’t reflect in the statement.
Collected complaint link from bob and there are some options; please tell which will right option choose

https://cdn0.desidime.com/attachments/photos/574181/original/SAVE_20190708_122545.jpg?1562568955
Also please suggest if i have to visit bank branch ..

Cc .
@A2Zdeals, @Stardeals

 

If possible contact  Bob customer care , with your arn number. Select 6 th option debit card financial transaction.

64662 10150568259991612 151347976611 9212681 1667511053 n
Deal Cadet
47
139
5

Cancel To Kar Diya Par Paytm First Ka Kuch Ata Pta Nhi Or Maine Cc Ko Message Kiya Ki Seller Ne Cancel Kiya Hai Compensation Do To Bola Koi Compensation Nhi MIlega… confused cry

Missing