Get flat 5% disçount on woohoo, CT, snapdeal, B...

Get flat 5% disçount on woohoo, CT, snapdeal, Bigbasket and other egvs at Snapdeal.com for HDFC bank debit and credit card holders.

501°
19000
5% OFF 20000.0
  • 1916 Views
  • 42 Comments
  • Last comment
  • Reasons

    Vote down Reasons

    • Better price elsewhere : 1
    • Product not good/not worth the price : 1
Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294

Get flat 5% disçount on woohoo, CT, snapdeal, Bigbasket and other egvs at Snapdeal.com

www.snapde...om

5% on woohoo, snapdeal egvs.
Flat 20% on CT 1000 denom egvs
15% on 2K denom egvs
10% on 3K.denoms egvs
8% on 5K denom egvs
5% on 10K denom egvs
+ additional 5% using HDFC Bank credit/debit cards.

max discount – Rs 1000 off.
Validity – 11th may, 2018 to 29 March 2019

Deal Wiki

5% instant discount on Axis bank Credit and Debit cards
Also…….

41 Comments  |  
18 Dimers
Missing
Deal Cadet
1
74
467
8

Also get 5x rewards using HDFC Bank credit cards, @Black_Knight, please do add the maximum discount terms & conditions bro which will be useful for many of our fellow dimers for the above deal, Vu for the deal smiley

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
murari333 wrote:

Also get 5x rewards using HDFC Bank credit cards, @Black_Knight, please do add the maximum discount terms & conditions bro which will be useful for many of our fellow dimers for the above deal, Vu for the deal smiley

i already mentioned max disçount of 5% upto Rs 1000

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294

btw, all above egvs are available at 5% disçount using Axis bank cards also.
I sacrificed 3 FPD deals that I cld have posted instead of this.. Even here, i clubbed 2 different deals into one.. . lol twisted lol

Missing
Deal Cadet
1
74
467
8
Expand
Black_Knight wrote:

i already mentioned max disçount of 5% upto Rs 1000

I saw that after posting my above comment stuck_out_tongue my intention was in detail terms & conditions as posted by @avgn in other similar deal about Hdfc cards instant discount with deal start date & end date, applicable on every Friday in the above mentioned dates and maximum discount per transaction per week extra details would be very much helpful

Images %281%29
Deal Lieutenant
24
101
3802
54

I think this offer is not as good as it should be.
10% should be minimum. smile

Missing
Deal Cadet
1
74
467
8
typhoon wrote:

I think this offer is not as good as it should be.
10% should be minimum. smile

Those golden days with 10% instant discount on hdfc cards for woohoo are gone bro, now it is 5% only

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
typhoon wrote:

I think this offer is not as good as it should be.
10% should be minimum. smile

Beauty lies in the eyes of beholder.
This is deal for those who hold hdfc cards and know how to make benefit out of this small deal also.
Chacha, kabhi aana tuition lene. twisted lol lol lol

23916748 1570964926333657 552870380987195348 o
Deal Cadet
2
146
258
5
murari333 wrote:

Also get 5x rewards using HDFC Bank credit cards, @Black_Knight, please do add the maximum discount terms & conditions bro which will be useful for many of our fellow dimers for the above deal, Vu for the deal smiley

What is limit on reward points?

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
Expand
_PB wrote:

What is limit on reward points?

I am not sure in this case, if both offers can be clubbed or both will be considered or accepted by HDFC, but if it does work, then max pts are 20000 i think.

Missing
Deal Cadet
1
74
467
8
Expand
_PB wrote:

What is limit on reward points?

That’s no where mentioned, give a try to check with Hdfc CC people

D7rgy8yx
Deal Subedar
3
155
2664
33
Expand
Black_Knight wrote:

Beauty lies in the eyes of beholder.
This is deal for those who hold hdfc cards and know how to make benefit out of this small deal also.
Chacha, kabhi aana tuition lene. twisted lol lol lol

I would like to know Sir ! smile

Missing
Deal Cadet
4
170
768
6
Expand
sherlock wrote:

I would like to know Sir ! smile

+1

Tumblr nw1ckqmyom1rk4nywo3 250
Deal Lieutenant
29
947
4914
47
Expand
Black_Knight wrote:

Beauty lies in the eyes of beholder.
This is deal for those who hold hdfc cards and know how to make benefit out of this small deal also.
Chacha, kabhi aana tuition lene. twisted lol lol lol

how to get 10% discount.. plz tell me sir

Missing
Deal Cadet
1
78
190
7

Can i purchase amazon gv from woohoo gv purchased from snapdeal? Will 5% discount available on multiple transactions or only one transaction?

Cropped1893836540
Deal Newbie
0
50
44
1

It appears the discount is available only on Snapdeal branded HDFC credit cards.

Cropped1893836540
Deal Newbie
0
50
44
1

Regarding the 5X points on HDFC credit cards, there’s only a Snapdeal link which talks about that. Does anyone have an HDFC (Smartbuy maybe) link for the offer?

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
Expand
jeevanreddy58 wrote:

how to get 10% discount.. plz tell me sir

I didn’t say 10% newhere bro.. offer 5% ka hi hain

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
Patriot wrote:

It appears the discount is available only on Snapdeal branded HDFC credit cards.

Nope, its there on regular HDFC bank cards also

Img 20180820 174730
Deal Subedar
11
68
1313
23
kartik.jain319430 wrote:

Can i purchase amazon gv from woohoo gv purchased from snapdeal?

Yes.

23916748 1570964926333657 552870380987195348 o
Deal Cadet
2
146
258
5
murari333 wrote:

Also get 5x rewards using HDFC Bank credit cards, @Black_Knight, please do add the maximum discount terms & conditions bro which will be useful for many of our fellow dimers for the above deal, Vu for the deal smiley

According to HDFC smartbuy 5x points offer expired on 4th may.
https://offers.smartbuy.hdfcbank.com/offer_deta...

Missing
Deal Cadet
1
74
467
8
Expand
_PB wrote:

According to HDFC smartbuy 5x points offer expired on 4th may.
https://offers.smartbuy.hdfcbank.com/offer_deta...

Informative link bro, please raise this issue with Snapdeal CC & Hdfc CC for apt resolution for the rewards points issue that you observed

Missing
Deal Cadet
0
179
362
16
murari333 wrote:

Also get 5x rewards using HDFC Bank credit cards, @Black_Knight, please do add the maximum discount terms & conditions bro which will be useful for many of our fellow dimers for the above deal, Vu for the deal smiley

not for regualar hdfc card holder

Missing
Deal Cadet
0
179
362
16
Expand
Black_Knight wrote:

Nope, its there on regular HDFC bank cards also

Edit

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
Expand
nomag wrote:

no information on smartbuy site

my response was for disçount only, not for 5X rewards.. pls read my above comments. i nowhere mentioned that it will work together.

Cropped1893836540
Deal Newbie
0
50
44
1
Expand
Black_Knight wrote:

my response was for disçount only, not for 5X rewards.. pls read my above comments. i nowhere mentioned that it will work together.

I think it will work together. I think the only thing to keep in mind is that the offer on SmartBuy which expired on May 4 said maximum 2000 points PER MONTH. Which means if someone has already purchased in May then it might be better to not buy now. Wait till June and hopefully the additional 5% discount is still there.

Missing
Deal Cadet
0
179
362
16
Expand
Black_Knight wrote:

my response was for disçount only, not for 5X rewards.. pls read my above comments. i nowhere mentioned that it will work together.

ok..will edit my comments toungueout
Btw, it always works together, only thing is 5x offer not mentioned on smartbuy site

Cropped1893836540
Deal Newbie
0
50
44
1
Expand
nomag wrote:

ok..will edit my comments toungueout
Btw, it always works together, only thing is 5x offer not mentioned on smartbuy site

Yes, and this too…that 5x offer is not mentioned on SmartBuy. I hope they later don’t wash their hands off the topic.

Cropped1893836540
Deal Newbie
0
50
44
1
Expand
Black_Knight wrote:

Nope, its there on regular HDFC bank cards also

You’re right. Was checking on the phone and didn’t show up. Strange. But shows on the computer.

Bn
Deal Colonel
171
1,212
37674
294
Expand
Patriot wrote:

I think it will work together. I think the only thing to keep in mind is that the offer on SmartBuy which expired on May 4 said maximum 2000 points PER MONTH. Which means if someone has already purchased in May then it might be better to not buy now. Wait till June and hopefully the additional 5% discount is still there.

I have still nowhere said that it wnt work together. I have only said i am not sure if both will work together. From past experience, it works together, but this time I didn’t see the offer on smartbuy, so i refrained from assuring or commenting abt it. Hence i said i am not sure if it will work together. Just staying quiet and hope it credits 5X also

Missing