PAYTM STEALS MONEY. FRAUD WEBSITE.

PAYTM STEALS MONEY. FRAUD WEBSITE.

Missing
Deal Newbie
0
50
20
0

THESE PAYTM PEOPLE DONT EVEN READ THE MAILS BEFORE REPLYING. INSPITE OF TELLING THEM TO PLEASE TRY TO PAY ATTENTION TO MY MAIL, THEY DIDNOT.
Inspite of Repeated mails you guys don’t even Read what i have written inside.. Please Read My Mail Carefully Now !!!!!
I did a transaction TRANSACTION OF RS. 6855 vide: BILLDESK ORDER #EPT24167548715.
This was for multiple order at EBAY. Now due to cancellation of an order, Ebay has refunded part of the amount i.e. RS. 6151.20 back to my paytm wallet.
I also have enclosed the confirmation from ebay about the Refund of the Amount !!!
My issue is the Refunded amount of Rs. 6151.20 from Ebay has not been credited to my PAYTM Wallet.

FUNNY PART : PAYTM REPLIES :
Hello Jitenjal,

Sorry for the inconvenience caused. We understand that your transaction was not successful however, the amount was deducted from your account. We’ve reviewed and noticed that the recharge was unsuccessful due to an issue with wallet.

We have already initiated the transfer of INR 80 to your bank. The bank may take 3-10 working days (and sometimes even more) to show this money in your account/card.

If, there is any further delay in receiving the refund, please check once with your bank quoting the refund reference number 4130030809.

Should you need any further assistance, kindly let us know.

Anuj

  • In
6 Comments  |  
7 Dimers
Missing
Deal Cadet
1
76
290
1

paytm customer care executives are the dumbest i have come across..they just copy paste no other skills..

Images
Deal Cadet
0
60
278
6

Totally agree with you. I’ve been having the same issue. Since past 1 month struggling to make them understand my issue but keep getting funny replies from them. Worst customer service. No doubt. Tried sending email to the Grievance team to get assistance. You may try doing the same.

Bal ganesh
Deal Subedar
1
94
2348
29

Copy paste replies are there with many like mobikwik…etc
But I could always resolve issues with paytm, so be patient and pursue it. It may have to do with wallet limit…etc.

Post your problem in detail here for better understanding and suggestions

Missing
Deal Cadet
1
204
686
6
@caks2006407 wrote:

Copy paste replies are there with many like mobikwik…etc
But I could always resolve issues with paytm, so be patient and pursue it. It may have to do with wallet limit…etc.

Post your problem in detail here for better understanding and suggestions


there is a limit of 10k per month in paytm for non verified wallets. If that is the case, you will get your refund next month on 1st

Missing
Deal Subedar
0
85
2316
27

tweet on Twitter continuo

ad bot
1
1
1
1
Ad Bot

I found this sponsored content on one of the ad networks.

Evil minion
Deal Cadet
0
72
908
12
@ramkr628243 wrote:

tweet on Twitter continuo


agree to that.. they did not credit me with jabong promotion of 200 cashback on spending 2000
i sent them mail thru website and email account.. they responded saying cant find transaction and account..

they respond fastest on twitter, so published id and account id in direct message.. they again could not find account or transaction.. finally gave them screenshot on twitter itself.. and they credited in few hours..

dumbest cust.care and i doubt their intentions also..

Missing