Amazon loot update Cashback unlocked 1800 (July...

Amazon loot update Cashback unlocked 1800 (July coupon loot)

180°
Missing
Deal Cadet
148
240
2
Amazon loot update Cashback unlocked 1800 (July coupon loot)

Amazon pay balance unlocked

Cashback I received for last month’s Amazon loot has been unlocked for me

https://cdn0.desidime.com/attachments/photos/580473/original/Screenshot_2019-08-13-12-16-40-791.jpeg?1565679038
Posted here because I didn’t know how to post images in dost and dime

Admin please move this post to appropriate section

  • Expiring In 19 days
28 Comments  |  
17 Dimers
Sd1
Deal Cadet
77
390
8

Yes, It Was Unlocked After Week Being Locked.

Pp
Deal Cadet
162
317
4

still locked for me.

Missing
Deal Newbie
50
26
0

How?

Img 20190513 0226051
Deal Cadet
178
285
7

i got 25 for consolation today..

Pp
Deal Cadet
162
317
4

Just received 25

Missing
Deal Cadet
81
314
9

I also got today..1800 locked cb.

Missing
Deal Cadet
168
821
10
manyfacegod wrote:

Just received 25

tada tadaCongratulations tada tada
Unnamed %284%29
Deal Lieutenant
336
5010
94

Received 1800 +25

Tumblr nn53wa3pmp1suu3yio1 500
Deal Subedar
235
1021
39

@admin

this post should not be in this category.

Pp
Deal Cadet
162
317
4

do u guys mean refund?

Missing
Deal Cadet
148
240
2
manyfacegod wrote:

do u guys mean refund?

I received my order as well

Missing
Deal Cadet
87
295
8

My order cancelled , cashback locked and after 1-2 weeks got refund to amazon pay as exact amount I paid.
Now that cashback locked that time is still locked only.

Pp
Deal Cadet
162
317
4
Expand
qwazx wrote:

I received my order as well

lucky u.

L4ud4kxe 400x400
Deal Subedar
730
2704
24

what was your ordered amount?

Missing
Deal Cadet
87
295
8

Anybody who used amazon pay in between the locked day and today got Cashback?
I mean are there any transactions between the day CB is locked and today and still anybody got CB again today??

Missing
Deal Cadet
165
297
10

Some are lucky, I am having bad luck….

I have ordered worth 1434 RS that days …and got cashback worth 1600 RS….
Order was returned back to Amazon after coming to final delivery station…
Also 1600 RS cashback locked…
Also I got partial refund only 422 Rs…

I have spent 1434 got only 422 RS back…no order no cashback no refunds…

Contacted 10-12 times to Amazon regrading refund of my remaining money ..
Sent dozens of emails still they are giving me different timelines everytime….

Also asked for compensation for last 1 month harrassment…still nothing is working….
Very bad customer service experience I have ever had with Amazon…

Waiting for 1012 RS refund that is pending….

Almost month gone…

Missing
Deal Cadet
165
297
10
iamsagarshah wrote:

Some are lucky, I am having bad luck….

I have ordered worth 1434 RS that days …and got cashback worth 1600 RS….
Order was returned back to Amazon after coming to final delivery station…
Also 1600 RS cashback locked…
Also I got partial refund only 422 Rs…

I have spent 1434 got only 422 RS back…no order no cashback no refunds…

Contacted 10-12 times to Amazon regrading refund of my remaining money ..
Sent dozens of emails still they are giving me different timelines everytime….

Also asked for compensation for last 1 month harrassment…still nothing is working….
Very bad customer service experience I have ever had with Amazon…

Waiting for 1012 RS refund that is pending….

Almost month gone…

See below latest reply I got from Amazon..

Amazon
Your Account Amazon.in
Message From Customer Service
Hello

I am Pratik from Amazon customer support department.

I have read all the details of your complain in this Email and all the previous mail you have received As per your mail I have checked all the details you have mentioned in your mail and the inconvenience you are facing with the refund of your Order No: 403-xxxxxx-xxxxxx

We are really sorry for such inconvenience you have faced and. Believe me, this was never our intention to create such inconvenience to a valuable customer like you.

Yes, you are absolutely right on your point, Its been almost a month you and still you have not received your yet. It is really frustrating situation that after call for so many time your issue is not getting resolved.

You have invested your time, trust and money behind Amazon for the best service, however we have failed to fulfilled our commitment due to such technical issue happened in our system.

we would request you to kindly wait for some time as our team is already working on this issue.

Here, To help you in this issue I have raised your voice and filled a VOICE OF CUSTOMER form so that the matter can get escalate and our team can investigate the issue and take necessary action to avoid such type of technical error.

I have also highlighted the below mentioned issues .
1. Due to the technical error the money has still not been refunded in your account after waiting for almost a month.
2. Your order got cancelled without informing and you have received the refund in Amazon pay balance instead of original mode of payment (i.e bank account.)
3. You want the compensation for all this inconvenience you have faced.

Be assure our team will surely look in this issue and take necessary action.

I can feel your emotional attachment with the Order , as you were eagerly waiting for this Order, because you have placed this with the best price and the best offer.

I would not like to give you any false assurance or wrong information in this regard. Our team will surely look in this issue and take necessary action.

I have undertaking all the required and necessary steps in accordance with all your needs to see that you do not have to face any monetary harm under any situation. Customer satisfaction is something we take very seriously and would never negotiate under any situation.

Should you require any additional information or assistance, please feel free to contact us back using the link below. We will be more than happy to help you.

Your cooperation and little more patience will be highly appreciated to us in this case. Thank you so much for your continuous support. We would like to seeing you soon. We appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today

Warmest regards,
Pratik Amazon.in

Missing
Deal Newbie
50
20
0

I have also received just 25 no gc unlocked

Missing
Deal Cadet
87
295
8
Expand
iamsagarshah wrote:

See below latest reply I got from Amazon..

Amazon
Your Account Amazon.in
Message From Customer Service
Hello

I am Pratik from Amazon customer support department.

I have read all the details of your complain in this Email and all the previous mail you have received As per your mail I have checked all the details you have mentioned in your mail and the inconvenience you are facing with the refund of your Order No: 403-xxxxxx-xxxxxx

We are really sorry for such inconvenience you have faced and. Believe me, this was never our intention to create such inconvenience to a valuable customer like you.

Yes, you are absolutely right on your point, Its been almost a month you and still you have not received your yet. It is really frustrating situation that after call for so many time your issue is not getting resolved.

You have invested your time, trust and money behind Amazon for the best service, however we have failed to fulfilled our commitment due to such technical issue happened…

That’s it?
No resolution is being offered??

Missing
Deal Cadet
165
297
10
Expand
jileg wrote:

That’s it?
No resolution is being offered??

Edited my post Read it again I have updated full email ..
Yes… still they asking me to wait….no resolution…

Missing
Deal Cadet
85
707
29
Expand
iamsagarshah wrote:

How to raise chargeback…??

Call up the bank and tell them the issue. They will ask you to fill up and a form

Cropped2310086098804736890
Deal Hunter
299
14442
219

sweat_smile

Missing
Deal Cadet
148
240
2
BLANCO wrote:

sweat_smile

Bought Flipkart voucher from Magicpin

Cropped2310086098804736890
Deal Hunter
299
14442
219
Expand
qwazx wrote:

Bought Flipkart voucher from Magicpin

Amazon pay option not showing to me

Untitled 1
Deal Lieutenant
473
3465
94
Expand
BLANCO wrote:

Amazon pay option not showing to me

It’s there. I just checked.

Cropped2706668909827193811
Deal Cadet
131
156
5

I ordered 1349 rs product and i got 1800 cashback and unlocked total 1800
After that i asked for apology 25 rs and that too credited yesterday

Missing